مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-07سياسي

فارس من| زمین ماندن دستور رییس قوه قضاییه برای خودروهای دپو شده در گمرکات+ سند


علی رغم دستور صریح رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف خودروهای دپو شده در گمرکات کشور، تاکنون اقدام مؤثری در این زمینه انجام نشده است و صدها خودروی بیش از سه سال است که در گمرکات کشور خاک می خورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، بیش از 1100 مخاطب این خبرگزاری با ثبت سوژه هایی با عناوین فارس من ، خواستار پیگیری این موضوع شدند.

  خبرنگار فارس نیز با انتشار دو فرصت سه ماهه برای تعیین تکلیف خودروهای در گمرکات را داد.

در تاریخ  21 اردیبهشت ماه سال جاری، جلسه مشورتی قوه قضاییه با حضور رییس قوه قضاییه، دادستان تهران، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر مسؤولان در خصوص خودروهای دپو شده در گمرکات کشور برگزار می شود و یکی از مصوبات این جلسه، بررسی پرونده به عهده دادستان تهران می شود.

  در بند دوم مصوبه الف شورای مشورتی به تعیین تکلیف خودروها اشاره شده و آمده است: در این پرونده در مورد مدعیان مالکیت خودروهای توقیفی، نسبت به کسانی که مالکیت آن ها نسبت به این خودروها قبل از شروع اقدامات قضایی قابل احراز است، با تشکیل تیم کارشناسی سه نفره ادعاها و مستندات آنها بررسی و در صورت احراز مالکیت نسبت به رفع توقیف قضایی اقدام تا چنانچه از نظر ضوابط و مقررات قانونی، امکان ترخیص خودرو وجود داشته باشد، با پرداخت حقوق دولت و گمرک نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| زمین ماندن دستور رییس قوه قضاییه برای خودروهای دپو شده در گمرکات+ سند

فارس من| زمین ماندن دستور رییس قوه قضاییه برای خودروهای دپو شده در گمرکات+ سند